Dün evde idrar testi ile cift cizgiyi görünce hamile oldugumu ögrendim 🥴 cok karmasik duygular icerisindeyim… korku endise sevinc mutluluk hepsi bir arada. Kizim dün 1 yasina girdi ve ben hamile oldugumu ögrendim 😅
Yarin icin kadin dogumcudan randevu aldim, bakalim hamileligim ne durumda … heyecanla bekliyorum yarini.
Suan 2. hamileligini yeni ögrenen annislere sesleniyorum, ne alemdesiniz, nasil ögrendiniz ve ilk cocugunuz nekadarlik?? 😂😇🥰