Mervissyuksel Merhaba annisler. 7 aylik hamileyim rahim agzi kisaligindan erken doğabilir dedi doktorum. Bu sebepten sorun yaşayan oldu mu ? Ne yapmma gerekiyor
yazgi Merhaba ben geçen sene 22 haftalıkken bu yüzden erken doğum yaptım :( yine hamileyim 12. Haftada serklaj olcam rahim ağzı dikilecek erken doğuma karşı sizin bol bol dinlemeniz lazım yemek tuvalet haricinde kalkmamaniz lazım
Mervissyuksel Yazz12 nstye bagladilar dün ufak bir sancim cikti serum verdiler sonrası nstde sanci yoktu iki hafta sonra kontrol dedi