NesrinGOk suan 33 haftalık hamileyim canım , 22. Haftadan sonra basladım catlamaya yaklasık bir aydır serum kullanıyorm suan hiç ilerleme olmadı catlaklarımda gecti yoksa cok kotuydu kırmızı cızgıler halindeydi . Serum biraz daha pahalı ama bnce serumu dene derim tecrubelerime dayanarak söylüyorm . Suan bn mustelanın serumunu kullandım 1 haftada etkisini gördüm . Doğumdan sonrada devam edicm😊