NesrinGOk yok geç değil canım uygun haftadasın bol bol kremle her yerini derim,her gun dus aliyorsan bebe yag dus sonrasi dedigim lierac kremi gun icinde kullanirsin iki kere gibi olur gunde nemlendirme daha guzel olur ben genelde oyle yapmaya calistim,36 haftalik hamileyim karnimda gobegimde gogsumde bacagimda hic catlak yok popoda catlak olustu aslinda popo kisminada surdum ama az bisey catlamisim popodan yapcak bisey yok 🤔 sende baldırlarına bacak arkasına goguslerine uclarina gelmeyecek sekilde sur canim aklinda olsun