_elfkse benim bebeğim 37-2 de acil sezeryanla dünyaya geldi. Suyu çok azdı riske girince doktor hiç beklemeyelim dedi. Doğduğunda kordon 4 kere boynuna dolanmıştı tam vaktinde aldık dedi. Senin farkedilmiş benim doğumda farkedildi allahtan sezeryan oldum da bebeğim riske girmedi. Çok şükür sağlığında problem yok. Muhtemelen sezeryan olursun normal doğum boğulma riski olabiliyormuş… iyi beslenemedi bebeğim ama yine de 3100 kg doğdu. Cok cok fazla şişti yüzü 1 bucuk ay şiş inmedi. Simdi dünyalar tatlısı❤️