Cansutkbs doktora gitmekten korkmak nedir arkadasım. Bisey olmasından korkuyorum diyosun. Diyelim ki oldu sen evde mudahale edebilecek misin? Ya da cozulebilecek bir seyl bekleyerek cozulemeyecek hale getirdikten sonra gitsen nolur gitmesen nolur. Evde durunca korkun geciyor mu? Hayir. Ha hastanede korkmussun ha evde. En azindan hastanede bir cozum bulurlar. Bu cani Allah verdi Nefes almasini istiyorsa sen karnina bicakta soksan o bebek yasayacak merak etme. Diger bebisin zaten rabbimin cennetinde melek olmus. Allah rahmet eylesin. Biraz sert olmus olabilir ama biz elimizden geleni yapmadan hic birseyş Allaha birakamayız.Hemen git bit baksınlar belkide basit birseydir stresse girmene degmez...