Gulsahcicek Sıramı bekliyorum kontrol için ama kalbim ağzımda atıyor resmen ilk gebelik olduğu için mi böyle anlamıyorum herkes çok sakin gözüküyor benim gibi olan var mı 🙈🤦🙃
tugbaugur Gulsahcicek 39+5 olduk başından beri her gidişimde kalbim yerinden çıkacak gibi atıyo ne olmuş ne diyecekler acaba heyecanı 😂
Mer93 Gulsahcicek benim ikinci çocuk geçen hafta kontrol vardı ama heyecan tavan 😄bi çok soracağım soru vardı eşime dedim hatırlat diye biz saf saf girdik çıktık hiç bişey sormadık nasıl heyecanlıyız 😄 çıkınca aklımıza geldi öyle eve gitmişiz ilaç falan bile almadık eve gidince hatırladık
Gulsahcicek Sevgi3444 ayy çok heyecanlı o dönemler ben şuan 34+2 yim rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin ❤️
Gulsahcicek tugbaugur bende 34+2 aynı durum söz konusu ya güzel heyecanlar rabbim kucağımıza sağlıkla almayı nasip etsin ❤️
Buseyvz7 Gulsahcicek Benimde İlk Gebeligim Her Kontrole Gittigimde Çok Heycanlı Oluyorum Bebegimi Görünce İçim Rahatlıyo Resmen 🫶🤣
Mommyustn Her kontrol ayrı bir heyecanlı oluyor😍 resmen ultrasonda görmeyi özlüyorum ya keşke bir kamera olsa ve her zaman karnımda görebilsem ne yaptığını😅
euner Benim de ilk gebeliğim ❤️ Pazartesi kontrolüm var. 1 ay olcak oğluşumu görmeyeli 🥲 Çok özledim çok merak ediyorum 🥲