CK1
Defa Life hastanesindeki değil mi? Ben Şeyma Fadıloğlu’na gidiyorum. Genel olarak hastaneden memnunum. Utkan bey de hemen çapraz odasında zaten, yakın arkadaşlar. Ona giden bir iki gebeyle konuşmuştum. Güler yüzlü ve ilgiliymiş. Şeyma Hanım da öyle düşünürseniz 🫶🏼