Ultramommy Kızlar 10. Haftadayım mide bulantılarım akşamları çok artmış durumda akşam 6’dan sonra hiç bir şey yiyemiyorum aşırı mide ağrısı ve bulantı oluyor 😥 var mı ben bunları yapıyorum iyi geliyor dediğiniz tavsiyeler 🙏🏻
Rby01 Ultramommy benim 6. Haftadan başladı tuzlu kraker yiyorum midem bulaninca sabahları süt falan içiyorum az az besleniyorum
busract68 Benim 6 haftalıkken başladı Prilam kullandım rennie şurup ile destekledim bayağı hafifletiyordu 10.haftadayım şuan geçti
busract68 Zencefilinde mideyi yatıştırmada çok büyük etkisi varmış zencefilli kurabiye gibi şeyler tüketebilirsin fikir olsun:) çok zorlandığım noktada zofer tablet kullanmıştım
Yeniannis_ Bende geçen hafta gayet iyiydim hafiflemişti bulantım bugün 10. Haftaya girdim koku hassasiyetim cok fazla oldu. Mutfağa giremiyorum girdikçe kusuyorum