Ben de 11+1 haftalık hamileyim son adet tarihim 17 temmuzdu haftaya kontrolüm var ikili tarama testi yapılır diye düşünüyorum ve çok gerginim bir düşüğüm var yine bir şey olacak diye aklım çıkıyor bir an önce de bebeğimi hissetmek istiyorum 😇 cinsiyetini öğrenemedim henüz