Bilgemsi
kızlar 36+2 günlük gebeyim. İki gündür jöle gibi akıntım geliyor. Ama kanlı yada pembeli değil. Şeffaf çok az sarımsı gibi. Nişan mıdır değil midir nedir anlayamadım. Doktor kontrolüm ertesi gün ama size de sormak istedim. Yaşayan var mı? Bebek mi geliyor yoksa :) ama sancım falan yok