Cerennceren hamileliğim boyunca akıntım vardı hala var, suyum az benim hep, sınırda yani, ama testleri yaptırdım akan şey o sıvı değil, doktorum normal dedi hamilelikte bu akıntılar , ic camasır degismekten yoruluyorum bazen o derece ıslaklık oluyo ama her bünye bir değil sen doktoruna bi sor o kontrol etsin gerekirse bi test var onu yapıyolar o sıvı ne sıvısı diye, bi baktır yani.