Yrnscl Benim ilk gebeliğim görümcem verdi kullanırsın dedi ama ben kullanmayacağım gerek olduğunu düşünmüyorum sizce ?
Stuna Yrnscl biz kullandık çok kısa bi süre anne yanı yatağının içine koymuştuk. Çok gerekli değil ama salonda yanınıZa falan almak istediğinizde içine koyabilirsiniz
Dogukoo Yrnscl bedava vermiş işte dursun kullanırsan kullanırsın koltuklara yerlere bişey serip yatırmak yerine bi süre ona yatırırsın 🤭 ama reflü yatagı babyneste göre daha kullanışlı artık herkes ondan alıyor
xOzgee Yrnscl bence gereksiz buluyorum yani çok uzun süre kullanılacak bişeye benzemiyor bende almayı düşünmüyorum bu yüzden :)
Bebekdelisi Yrnscl ben çok kullandım yanı sıze bağlı aslında elım ayağım oldu diyebilirim ozel yaptırdım sımdı yıbe kullanacağım 🌸 salona koydum gittiğim yere saplıydı goturdum Hep onun içinde hjyen durdu uzunda kullandım
Yazz12 Yrnscl cok yumuşak olduğu icin bebekler icin uygun degil bi zaman sonra çocuk icine gömülüyor resmen sert ve duzzemin olmasi gerekiyor