Merhaba kızlar 2 .gebeliğim 12 haftalık hamileyim ilk hamile olduğumu öğrendiğimde ilk doğum yaptığım doktoruma gittim 3 haftalık olduğunu daha kesenin oluşmadığını söylemişti o zamanlar antidepresan hapı kullanıyordum onu söyledim daha kese oluşmadığı için sıkıntı olmayacağını bırakmam gerektiğini söyledi ama o an bıraktım 9 haftalık hamileyken Ankara şehir hastanesine gittim doktor riskli gebelik diye söyledi yani ultrasonda baktı bir şey çıkmadı ama beni o bölüme yönlendirdi orası da bir şey görmediğini söyledi yine de kayıt yapalım dedi ama ertesi gün gelmemi söylediler evim uzak olduğu için gidemedim ayın 14′ünde tekrar gideceğim başka doktora denk geldi randevu aldım tekrardan durumumu söylesem acaba riskli gebelik olarak gönderirler mi Bir de bulunduğum yerde devlet hastanesine gittim doktor seni şehir hastanesine yönlendirmem lazım riskli olarak geçti için dedi oradan eğer risk yoktur tedavi edebilirsiniz derlerse buraya gelirsin buradan ben sana bakarım dedi acaba rica etsem kağıt verirler mi