gunes_1 Merhaba kızlar, benim kese kontrolum var daha once yaptiran vardir mutlaka, alttan muayene mi ediyorlar yoksa ultrasonla mi yapiyorlar, dusuk tehlikesi oluyor mu
Zmraemr gunes_1 düşük tehlikesi olsa doktorlar bunu riske atmazdi zararı yok yani ilk hamileliğimde kalp atışı için bakılmısti.Ama kese ve kalp atışı karından bakılmasını istiyorsanız ilk haftalarda gitmeyin.6 hafta ve üzeri genelde duyuluyor kişiye göre de değişir Dr şu hafta gel kalp atışına bakalım da diyebilir
323832 gunes_1 ben adetten 1 gun once beta 987 ile ogrendim doktor 1500 ustu gozukur demisti bende olabildigince gec gitmeye çalıştım kendi doktorum 6.haftalik iken cagirdi kalp atisi icin ama ben dayanamayip 5+5de gittim keseyi gördüm ne kadar gec o kadar iyi hem kendini strese sokmus olmuyorsun
323832 EdaNur_46 hayırlı olsun canim ben suan 11 hafta 1 gunluk oldum bebisin kalbini de 7.haftamda net duydum
Ays19Ays Alttan muayeneden hiç çekinmeyin ben başka bi rahatsızlığım sebebiyle o an bebeğin kalp atışı alttan dinlendi korkacak bişey yok hiç acımıyorda evet ilk haftalarda direkt böyle yaşamak insanı biraz korkutuyor ama sandığınız kadar büyütülecek bişey değil bende 11 haftalığım 6.5 haftalıkken duymuştum
323832 EdaNur_46 aynen vajinal ultrason ile daha cabuk duyuluyo ama kucuk oldugu icin doktorum vajinal bakma geregi duymamisti istersen 7.haftayi bekle net duyuluyo
323832 EdaNur_46 benim de korkularim vardi hamile kalmadan 5 ay once bi kurtajim olmustu o yuzden hep korkuyla gidiyordum icini rahat tut allah hayirlisi ile nasip etsin 🤲