Arkadaşlar 13 Eylül 17 Eylül arası adet günümdü, 26 Eylül’de doktora gittim gebelik düşündüğüm için herşeyin normal sadece sağ yumurtalığın da küçük bir kist var sorun olmaz dedi. 27 Eylül 5 ekim arasi 5 defa iliski oldu korunmasız, adetime 12 gun var. 18 ekim her ay 5 gün gecikir. Çok sabirsizim zaman geçmiyor acaba tutmus mudur? Ne yapmam lazım biraz bilgi verir misiniz?