Sakaryali54 Canım normal doğum herzaman iyidir, kendine güven yapabileceğine inan iyi yönlerine odaklanmaya çalış sürekli🙏🏽 Çatı muayenesinden korkuyorsan Ben Almanyadayım ve burda her kontrole gittiğimde alttan bakılmak zorunda ve ben her gittiğimde baktırıyorum ve korkulacak hiçbişeyy yok inan.. En azından kontrolünü yaptır açıklığın olabilir doktorun ona göre hareket eder..💋