mavipapatyaa evet canım. Dün son semen analizimizde canımız çok sıkıldı. Makina bozukmuş ama doktor hiç incelemeden sizin sperminiz yok vs dedi. Bağırıp çağırıp kovdu odasından. Başka bir üroloğa gidince durumu netleştirdik çok şükür. 4 mm çok ileri bir varikosel var ameliyat sonrası düzelme bekleniz dedi. Biz de yorulduk. Tüp bebek için ya olumsuz olursa sperm kahnaklı diye stres yapıyorduk. Dna hasarı çıkma ihtimali de oluyormuş varikoselde.
Ameliyat olup bekleyelim en azından işe güce odaklanırız o süreçte dedik. 💁🏽♀️
Almaya çalıştığımız en zor kararlar oldu.