Kbraa9 Hanımlar selamlar. 2 eylülde birinci doz tetanoz aşımı olmuştum fakat şuan şehir dışındayım pazartesi döneceğim bir ay sonra ikinci dozu oluncak demişti ebem. Bir hafta geç olsam ikinci dozu olur mu gelemedim çünkü
babydmrts Kbraa9 benim de bayrama denk geldiği için 1 hafta sarkacaktı, hemşireye sordum sorun olmaz dedi,1 hafta sonra yaptırdım