mucizem__
Benim bebeğim hiç hafta olarak önden gitmedi. Ya haftasına uyumlu ya da geriden gitti. Hatta son 4 hafta sizinki gibi başı karnı 2 hafta bazen 3 hafta geriden geliyordu . Doktor hiç söylemiyordu ama ben ultrason kağıdını inceleyip Google taramaları yapıp kendimi strese sokuyordum. Sonra doktora sordum. Hiçbir insanın ölçüsü birbiri ile aynı değil. Herkes birbirinden farklı neden bunları düşünüp hamileliğinin son zamanları kendine zehir ediyorsun dedi . Çok haklıydı . Çünkü aşırı gerilik yoktu . Bebeğimi sağ sağlim kucagma aldım . Darısı başınıza inşallah . 🙏