Heyecanli_gebe1 Kızlar hastane çıkışı yaptırmayı düşünüyorum ama yeni doğum yapan eltim eve gelince bile giydirmedim,çok küçük oluyo dedi .sizin bu konudaki fikriniz nedir?interneetten verilen siparişlerde küçük mü gelıyo
Opheliaaa Heyecanli_gebe1 Valla ben işleme yaptirmistim 0-3 ay oluyor genelde hastahane çıkışları 2 ay falan rahat giydirdim yani çok ta küçük olmuyor aslinda
ayseNure Heyecanli_gebe1 kilo alımına bağlı birşey ama hastaneden eve gelinceye kadar ( 1 ay kalmayacaksan hastanede) rahat rahat olur gereksiz gördükleri için bu tarz şeyler söylüyorlar bana da aynısı dendi ama yaptırdım ben hatıra kalıyor fotoğraflarda
ayseNure Heyecanli_gebe1 instagramda bazı sayfalar uçuk fiyatlar veriyor gerçekten 700 TL diyen bile oldu 10’lu isimli hastane çıkışına 😳 çok araştırmak lazım ben 420 TL’ ye yaptırdım 10’lu isimli seti
Heyecanli_gebe1 ayseNure ben 600 dıyene rast geldim.425 dıyen de var ama o da kapıda ödeme yok diye güvenemedim.bimde 3 hafta sonra gönderecekler