114256 Kızlar gece 4den beri 10 dakikada bir 15 dakikada bir yada 6-7 dakikada bir kasılmalarım var doğum belirtisi mi ?
114256 SuperMom3 adet sancısı gibi sadece kasıklarımda ağrı şuan benim iç karnım büyük olduğu için dış göbeğim çok yok o yüzden bebek aşağıda mı anlamıyorum
114256 Sevensevilen amin inşallah bu gün zaten kontrolüm var biraz daha bekleyeceğim evde sonra kontrole gidicem 🥹
114256 ebrarliya22 amin inşallah bu gün zaten kontrolüm var biraz daha bekleyeceğim evde sonra kontrole gideceğim 🥹
Maviii 114256 biraz evde bekle, sıcak suya otur 20 dk, merdiven çık, squat yap, kapıdan destek alarak çömel kalk… hurma ye, ya da 3 tane kaynat suyunu iç. şifa niyetine rabbim kurtarsın
114256 ebrarliya22 evet canm o gün doktora gittim ve 2 saatte doğumum gerçekleşti normal doğum suni sancılı ama çok kısa sürdü
ipeknur2709_ 114256 maşallah ne güzel darısı başımıza 🙏🏻 herhangi bi şey yaptınız mı spor yürüyüş vs tavsiyeler verin bize 🙈