Efsun_35 22 haftalık hamileyim sağa doğru gece uyuduğumda böbreğim 2 haftadır felaket ağrıyor. Ağrısıyla uyanıyorum acaba neden olabilir??
Aselinannesi3 Efsun_35 Tahlil ver canım bence çok şiddetli ağrıyorsa ve tuvalete sık gidiyorsan kum döküyor olabilirsin bende var şu an
Mom-babyyy Efsun_35 böbrek ağrısı bende de var acile de gittim birşey yok diyorlar soğuktan olabilir ben kendimi sıcak tuttum birazda olsun rahatladım