shinemom 32 cnm. Daha dönebilir ihtimali var ama yeri daralıyor gittikçe ve sürekli ayaklarını Afedersin özel bölgeden çıkacak gibi hissediyorum . Hala aynı simdilik. Aslında bende baktım nette hareketleri var yapmak lazım ya. Zaman geçtikçe ihtimal azalıyor. Sağlıklı olsunda bebeğim hayırl bi sekilde normal doğrayım yaa .sırf bu yüzden sezaryen 4lmak çok kötü geliyor. Yeni açılma olmaz vs yapmak bisey yok ama b sizin kaç haftalık