Gulnur-1997 hemşire üstümü temizledi ve pijama üstümü giydirdi. Alt kısım çıplak kaldı ayağa kaldırıkları sürece kadar. Sonra hemen bebeği göğsüme verdiler, ilk emzirme için destek oldular. İkinci kat hemşirelerinin hepsi çok nazikti. Bir saat sonra su içmeye başladım. Kısa süre sonra çorba verdiler, onu içtim. Uyuşukluk geçince de ilk yürüyüş için geldiler. İlk önce dikiş üstüne su geçirmez bant taktılar, sonda çıkarıldı (acımıyor kesinlikle), depend getirmiştim yanımda onu taktılar pijamamı giydirdiler. Sonra yavaşça kaldırdılar beni. Hemşireler çok sabırlı, çok şefkatliydi. Ben hastanedeki hiçbir aşamada çok zorlanmadım bu yüzden. Ayağa kalkmak tahminimden kolaydı. Koridorda bir yukarı bir aşağı yürüyüp odaya geri döndük. Ameliyattan çıktığım andan itibaren sık sık iğne ve serum takviyesi yapıldı. İğnelerin kimisi ağrı kesici kimisi kan kesiciymiş. Gerçekten de öyle aman aman bir ağrım olmadı. Genel olarak bunlar yaşanıyor