Kızlar 11+6yım migren hastasıyım. En az 10 günde 1 hastanelik oluyorum. Bu ağrıdan artık bıktım 😞 parol yutmakta hiç bir işe yaramadığı için mecbur serumunu yaptırıyorum haptan daha etkili oluyor ama hastane işi beni çok yoruyor. Sizin var mı bu illet hastalıktan ? Varsa aldığınız bir önlem ve tedavi rica ediyorum 😢