Kızlar 13+3haftqlik hamileyim 2 3 gündür belim de ve böbreklerim de bir anda giren çok şiddetli ama 1 2 dakka sonra geçen vir ağrı var acaba sizde de oluyor mu doktoruma her sorduğumda çok normal bişey diyo acaba benimi sallıyor yoksa gerçekten de hamileliktenmi bilemedim bı anda ağrı girince insan korkuyor da bide hareket felan hissetmedigim için sizinde boyle olan varmı acaba