BuseGamze merhaba hayırlı olsun öncelikle. Benim yaşım 38. İlk gebeliğim ama yaştan dolayı progestan başladık en başından. Sonra kanamalarım oldu. Progestan iğneye de başladık. Sonra rahim ağzım kısaldı, dikiş de atıldı yani Serklaj. Öyle ya da böyle yaklaşık beşinci haftadan beri kullanıyorum. Çok şükür yarın 31 haftalık olacağım. Progestan tutunmayı kolaylaştırıcı bir ilaç. Fitil zor biliyorum ama gerçekten değer. Ben bulantım var o bulantı sanıyordum fitili kesip iğneyle devam edince anladım ki fitil etkisi imiş. Mide ağrısı ile karışık bişi yaptı bana. Bir de yorgunluk yapardı. Şimdi hafta ilerledikçe yerini iğneye bıraktı. Birkaç hafta içinde o da kesilecek. Demem o ki işe yarıyor. Artık neredeyse herkes de kullanıyor. Sorun yapmayın, hayırlısı ile bebeğinize kavuşursunuz inşallah. İlk gebelikte erken doğum olunca tedbiren başlanmış.