Göz ameliyatı oldum . İyileşme süresinde regl olmadım hava değişiminden kaynaklı die düşündüm . Her an regl olcam gibi hissediyordum . Uyku hali falan da vardı sonra geçikti regl olmadım . Eşim test getirdi bakınca pozitif olduğunu gördük . Hemen beta hcg baktırdık 10000 bin cıktı . Cuma randevumuz var . Ama merak ediyorum kaç haftalık die cünkü kasık ağrılarım cok artı koku hasasiyetim artı