Birsenvergili
Kızlar 8 aylık hamileyim gribe yakalandım bende çok kötü hastaneye gitmiyorum evde kendi yöntemlerimle eşim iyileştirmeye çalışıyor ama olmuyor 3 gündür yavaş yavaş göz nezlisi de olmaya başladım yardım edin birşey yiyemiyorum eşim gelene kadar yanımda kimse yok bebeğimi aç bırakmıyorum dimi yada hastalığım geçmez dimi