sliya30 evet bazı ınsanlar malesef uygulamanın amacını anlayamıyor sanırım, ben de kızıp yazıyorum hatta bazılarına. Ne kadar az kullanmıs olursan ol sonucta bu ıkıncı el bir ürün,ona göre bir fiyat koy. Sıfırıyla arasında 200 Tl varsa ben nıye gelıp senden alıyım zaten akıl var mantık var. Ikea da 999 a satılan sıfır besıgı, dolapta 1200 e koyanı gördüm 😂 şaşırmış bazırları.Biraz vakıt gecırıp arastırmak lazım