Diilaara Epidural doğumla ilgili tecrübesi ve bilgisi olan var mı kızlar memnun olan olmayan avantaj dezavantajları neler ?
Cicilibicili Diilaara yine doğursam yüne epiduralli normal doğum yaparım. Ben bi eksi yanını görmedim çok memnun kaldım
kahvesever__ Diilaara epidural la doğum yaptım hiç memun kalmadım bir daha doğursam epidural yapmam ben
Yasemincelik egeninincisii epidural normal doğum yaptınız değilmi? Zorluğu varmı acaba ıkınmada çok zor oluyor diyolar doğrumu
Happy52 Yasemincelik bana ebemiz karnında hafif gıdıklanma olacak o zaman ıkın demişti 3 ıkınmayla aldım kucağıma şükür
egeninincisii Yasemincelik Doğum anında hiç bir ağrı, sancı hissetmedim ve ıkınmada hiç bir sorun yaşamadım. 2 ıkınmada oğlum kucağımdaydı. İsterseniz doğum hikayeme etiketleyebilirim ☺️
Diilaara kahvesever__ Siz neden memnun kalmadınız bende aslında her şey doğal ilerlesin istiyorum ama bir yandan da cazip gelmiyor değil
kahvesever__ Diilaara bel ağrısı kaldı bende hala belim ağrıyor iş yapamıyorum belim sanki kırılacak gibi oluyor doğum esansında her yerim uyuşmuştu gözlerimi bille açmadım nasıl doğum yaptım bende bilmiyorum