ilknuribrahimbelis Edadeniz22 uygulamaya göre 26 gün ama sezeryan olacağım yarın gün alacağız🤗 aşırı heyecan var🫶🏻
Gulsengulsen Edadeniz22 yaa inşallah kolaylıkla doğurun sağlıkla doğsun yavrucak. Benim daha çok var ama ben bile düşündükçe heyecan stres basıyor. 😵
Gulsumdamla Gulsengulsen son 13 yazıyor ama saat 9.30 da randevum var 38+1 nst ve çatı yapabilir bakalım ne diyecek ✨
Edadeniz22 Gulsumdamla hayırlısı olsun sağlıklı bi şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🥰🙏🏻