berosunannesii 6 ekim perşembe biz ananas 🍍 olduk 🫠🫠🧿👼 Ama doğum korkusu devam😁 sizde durumlar nasıl?
berosunannesii ayseNure Ya da sezaryen gününüz bellidir 😍 benimki daha bilgi vermedi 35 haftamda kontrolüm var
ayseNure berosunannesii Aksi bir durum olmaz ise normal doğum düşünüyoruz tabi beyefendi nasıl ne zaman gelmek isterse🙈❤️
Cileklipizza berosunannesii 39+5 🍉 bide beni düşün her an doğurabilirim allahım yardımcımız olsun inşallah ♥️
Umranbl 33+ 2 deyiz direk 34 desek olmuyor mu bana kalsa cifter cifter sayacam artik biraz bitse de ağrılar sancılar geçse modundayim
berosunannesii Umranbl Dimi son haftalar zormuş cidden bende de sırt ağrısı var😒 neyse az kaldı sağlıkla kavusalım 🙏🏻 suan sağ göğsün tam altından çat çat vuruyor benim sıpa 😄😄