Fatma_07 Kızlar şeker yükleme testi yaptıran var mı olumlu olumsuz çok yorum var bilgi verir misiniz?
Snnggll Fatma_07 ilk gebeliğimde yaptırmıştım. Birinci dereceden yakınınızda şeker hastalığı varsa yaptırın derim. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
egeninincisii Fatma_07 Oğlumda yaptırmadım şeker hassasiyeti var şu an. Bu hamileliğimde yaptırdım şeker çıktı diyet yapıyorum. Çok yüksek şeker risklere sebebiyet veriyor. Yaptırılması gerektiğini düşünüyorum.
Merrrveee Çok önermiyor çevremdeliler. Bende çok kararsızım. Görümcem hemşire o da yaptırma çok da gerekli değil dedi…