Zey_nep57 ne güzeel ☺️ Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 🤲🏼☺️
Bebeğinize bakıp ikisini de fısıldayın ve bir yandan avuç içinizle yanağını sevin..
Bence bir tanesi şak diye içinize sinecek böyle yaptığınızda.. 😅 niyeyse öyle geliyor bana.. kendisi enerjisiyle çekermiş gibi sanki.. 🥰
Ben de iki ismi çok sevdiğim için seçemedim bu arada.. o yüzden farklı bir yol öneriyim dedim.. 🤗🌸