-Bal123- Papatya02 aynı adetim olacakmış gibi bel ve sırt ağrım vardı başka bı belirtim olmadı bı de kasıklarım batiyo
-Bal123- Zln2152 aynı adetim olacakmış gibi bel ve sırt ağrım vardı başka bı belirtim olmadı bı de kasıklarım batiyo
Boss01 -Bal123- hayırlı olsun sağlıkla kucağına alırsın inşallah benimde aynı belirtilerim var testim silik çıktı 🤭
aybarsaybuke -Bal123- google a mutluresim yaz çıkan yere tıkla ordan kaydediyorsun buraya kopyalıyosun
Zln2152 -Bal123- maşallah kuzumm darısı başımıza olur sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim. Bana da dua et inşallah bu ayda ben olumlu haberler alırım 🥹💜
-Bal123- Zln2152 Amin inşallah rabbim isteyen hiçbir anne ve babanın karnını kucağını boş bırakmasın inşallah 😘❤️ kimin duasının kabul olacağı belli olmazmış inşallah bende senin hayırlı haberlerini bekliyorum ❤️ sıkıntı etme tek yeter
Zln2152 -Bal123- ayy amin inşallah kuzumm❤️ Sıkıntı ediyorum maalesef onca denememize rağmen neden olmuyor diye