Elifs15 Öncelikle 1,5 senedir olmuyordu bizim . Gitmediğim özel bilindik doktor hastane bırakmadım . Hepsi herşeyin çok güzel olduğunu bi sorun olmadığını stres kaynaklı olmadığını söyleyip 6 ay daha devam diye gönderdi . Ama benim içimde hep bi sıkıntı vardı . Daha sonra birde devlete gideyim diye düşündüm adetimin ikinci gününe randevu buldum aldım . Gittim doktor şikayetin nedir diye sordu bende 1,5 senedir çocuk olmadığını söyledim senin burda işin kalmamış seni tüp bebek merkezine yönlendiriyorum dedi hiçbir sonucuma bakmadan tabi ilk başta baya moralim bozuldu ağladım tavrı da sertti çünkü . Tüp bebek merkezine gittim orda muayene oldum alttan . Kan testi verdim adet bitiminden sonraki 3. Güne randevu verdiler hsg için . O gün geldi çattı . O güne kadar burdaki efsaneleri okudum bence tamamen kişiyle alakalı . Özelde aynı işlem 2500 3000 civarı . Bende kendimi ikna ettim İnan gözümü karartıp gittim . Orda bir yerim kopsa da anne olacaksın demelerini duymak için . Yani Korkuyu kafamda bitirdim . Randevum geldiğinde girdim içeriye hemen uzandım . Neler yapacaklarını neler olacaklarını söylediler yani acı hissi olabilir diye sonra bi sessizlik oluştu ve iki tüpün de tıkalıymış ondan gebelik oluşmamış dediler . Dayanabilirsen ilaçla açacağız yoksa ameliyat olursun dedi . Bende ameliyattan korkup dişimi sıktım. Ağrısı da adetin ilk günü gibi benim toplam 4.işlemde açıldı . 10 dk falan sürdü korkacak hiçbirşey yok gönlün rahat olsun . Sonunda anne olmaya her acı değer bence