Cerenmert geçen hafta yaptırdım ben de çatı muayenesi. Abartılacak birşey yok. Doktor altına örtü örtüyor zaten sana bakmıyor, eline eldiven takıyor jel sürüyor ve bir parmağını dolarak çatına bakıyor. Parmak yani neticede içine daha büyük şeyler girdi vaktiyle bu kadar korkacak bişey yok. Bende titreye titreye gittim on saniye sürmüyor hemen bitti gitti.