hayallliiim Güzel anne adaylarmmm biz 0:00 itibarı ile 21. Haftaya girdik muz olduk kusmalarım galiba bitti nazar etmeyim kendime de 3 gündür pek güzel yiyorum hatta verdiğim kiloları alcam galiba 🤣🤣👏 Sizler nasılsınız nasıl gidiyor
HanifeAhmet hayallliiim 30+1 brokoliyiz şuan ilk trimestere merhaba dedik uyku yorgunluk tuvalet sorunu mide bulantısı ama kusma yok sadece bulantı oda her şeyden değil tabi öyle gidiyor işte 🙈🤣🤣🤣
Kadriyeeren203 An itibariyle 25+0′dan ve prilam dr kullanmadan normal hayatına devam edemeyen bir anneden selamlar😁 tiksinmeler,mide bulantıları,büyüyen karın ve sıkıntıları dahilinde birde idrar yolu enfeksiyonu düzelicez inşallah be 🤦🏼♀️😁
hayallliiim Kadriyeeren203 ya bende öyleydim 1 haftadır ilacı bıraktık kusmada geçti Allah’a şükür zor ya kusmak inşallah tez zamanda senşnde geçer