Kesınlıkle doktorunuza sorum,doktorunuz hyır ödeme yapma derse doktorum bu tarıhı verıp kontrole gel dedı dıye özellıkle belırtın.Beni de 15 gun sonra çağırıyo, gıttıgım hastanede kontrol süresi 10 gün normalde.Doktor bey bu tarıhı verdı dıyorum ucretsız sekılde muayeneme giriyorum. Sanırım o muayene kaydını ılac yazdırma dıye acıyor banko gorevlısı