nursen26 dayi Bizde bugun 27 haftalik olduk bebek arabasini ,oto koltugunu,ve anne yani besigini aldik :)
tugbaugur dayi son 2 günümüz kaldı uygulamaya göre artık minik ayaklarıyla canlı canlı oynamak istiyorum 🥲💙
nursen26 dayi Amin canim saglikla gelsinlerde ufak ufak eksik tamamliyoruz napalim siz neler aldiniz 😌
dayi nursen26 bende park beşik aldım 2 tane 5 li hastane çıkışı 2 tane tulum zıbınları çorap ağız mendili fırça tarak seti deterjanı yumuşatıcısı bide kendim için bir şeyler daha bir sürü bir sürü alınacak şeyler var tabi ☺️
Busrakyk Bizde bugün an itibariyle 26 haftalık olduk son 98 sayıyoruz 🐣🐣🐣 Bir çok eksiğini tamamladık dolabımız beşiğimiz bebek arabamız kaldı, kıyafet vs tüm hepsini hallettik 😍