Azraa34 merhaba, 1 ay önce doğum yaptım, spinal ve epidural birlikte yaptılar bana, spinalin uyuşukluğu belden aşağı komple oluyor ameliyattan bir süre sonra spinal etkisi geciyoe evet ama epidural ile kasık, kalca bölgenizde uyuşukluk devam ediyor ve agrıyı hemen hissetmiyorsunuz. Doktorunuza ikisini birlikte uygulaması konusunda danısabilirsiniz. Ameliyat sırasında basımı saga sola hic oynatmadım ve belime kateter takılırken hic kıpırdamadım sanıyorum o yüzden sonrasında hic baş ağrım bel ağrım olmadı. 1-2 hafta sonrası zorladıkca belimde sızılar farkettim ama rahatsız edici boyutta degildi. Genel anestezi daha zor bence ve kesinlikle bebeğinizin doğduğu anı görmeli o an onun sesini duymalısınız. Ameliyat sırasında uyanık olmak bana korkunc geliyordu ama simdi oğlumun yaşamdaki ilk saniyelerinde ona hosgeldin diyebildigim ve onu öpebildigim icin “iyi ki” diyorum.