Ben bıraktım hamile olmadan önce ilacı düzeldi diye 15 gün sonra tetikledi bide gebelik olunca malum doktor kızdı hatta sen ilaç bırak mayacaksın senin dozun düşürelecek düzeldiğinde dedi en düşük dozda 25mg zaten değerin düzeldiğinde onu kullanırsan hiç yükselmez zaten artık değerin