Serklajliyim ve 37. Haftada dikislerim alincak,bugun itibariyle 35+1im,ama 3 gündür sancılar artti,,ve bugün sancilari takip ettigimde 50 dkda bir geldiğini gördüm,haftaya doktor kontrolum var ama sancilar bu sekildeyken gidip görünmek istiyorum, böyle olup doğumu birkaç gün icinde gerceklesen var mi