Ay ilk evlendigm zamanlar hemen hamile kalcam diye korkardım. sanki çok kolaymış gibi gelirdi hamile kalmak şimdi de niye korunmuşuz ki diyorum bazen hepimizin hakkında hayırlısı olsun inşallah Rabbim isteyen kimsenin kucağını boş bırakmasın aratmasın inşallah sağlıkla huzurla kucağımıza almayı nasip etsin