Deletedmom_8 insanları cok yanlıs yönlendiriyosınuz e bebek ürünleri biberon ve emzkleri gayet bebekler için ve kaliteli içerigi de temiz orda olan ürünleri insanlar kullanıyor ne yani hepsi bebegini saglıgı ı riske mi atıyor, hayır böyle bişy yok ordaki baby plus emzik ve biberon avent muadili diyolar ve cok memnun kalan anneler sayısı cok fazla wee baby de yıllardır herkes kullanıyor, oyle cok ucuz da degil sanki 5 10 lira ya mı satıyorlar, herkes avent diye tutturmuş ama böyle bi dünya yok, bebek neyi tutuyorsa zaten anneler de duyulmus markaları tercih ediyor bakkaldan almıyorlar ondan bence kim neye gücü yetiyorsa onu almalı sevgiler