Merhaba herkese ❤️
6 gün önce sezaryen oldum, 2 gün önce de bandajım çıktı doktorum son pansumanda artık açık bırakacağım yaran tertemiz dedi ama ben duş almaya çok korkuyorum açık olduğu için😕😕 su geçirmez bandaj varken almıştım ama şimdi açık 😒 siz ne zaman duş aldınız bir sorun oldu mu?