Kızlar selam, puset içine bişey koymayın ekstra minder almayın. Pusetler bebeklerin anatomik yapısına göre bilerek çukur üretiliyor. Hiç düşündünüz mü neden böyle. Doktorlar korkmayın bu şekilde kullanın diye kısa videolar var İnstagram’da bilinen tanınanlar mutlaka takip edeniniz vardır. Ben 9 yıl önce araştırdım (kızım yeni doğmuştu) yinede güvenmeyip çocuk doktorumuza sormuştum bu şekilde kullanmanın zararı yok diyerek onaylamıştı. Anne karnında bebek cenin pozisyonunda evet kıkırdak oluyor kemikleri sertleşmiyor ama doğduktan sonrada uzun bir süre öyle. Bence içine bir şey koymak bana daha sağlıksız geliyor anatomik yapı bozuluyor bence herkes çocuk doktoruna danışarak karar versin doğum olmadan boşuna para vermeyin o minderlere.