Yshlt hamileliğimin en başından beri imom omega kullanıyorum,şuan doğum yapalı 18 gün oldu hala devam ediyorum,doktorumun tavsiyesiyle.ben çok faydasını gördüm,hamileliğim boyunca imom ve demir ilacı dışında hiçbir takviyeye ihtiyacım olmadı,değerlerim hep çok iyiydi.